مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:302023-09-30اقتصادي

افق جدید همکاری ریلی در مسیر ایران و روسیه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت های حمل و نقل و ترابری منطقه نووسیبیرسک روسیه در دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران 1402 که از 4 تا 7 مهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، - شرکت های حمل و نقل و ترابری منطقه نووسیبیرسک روسیه برای اولین بار در نمایشگاه حمل و نقل ریلی ایران حاضر شدند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت های حمل و نقل و ترابری منطقه نووسیبیرسک روسیه در دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران 1402 که از 4 تا 7 مهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، شرکت کردند.

در چارچوب این برنامه تجاری، بیش از 70 نشست تخصصی دو و چند جانبه برگزار شد که در نتیجه آن چهار قرارداد همکاری بین شرکت های روسی و شرکای ایرانی بود که به امضا رسید.

بر پایه این گزارش، نمایندگان شرکت های حمل و نقل و ترابری منطقه نووسیبیرسک روسیه، از دو پایانه بارگیری در بندرانزلی نیز بازدید کردند و ضمن آشنایی با زیرساخت ها، در مورد چشم انداز های توسعه راهگذر جدید حمل و نقل بین المللی شمال-جنوب که روسیه را به هند، ایران و سایر کشور های همسایه (در مجموع یازده کشور) متصل می کند، بحث و گفتگو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افق جدید همکاری ریلی در مسیر ایران و روسیه

افق جدید همکاری ریلی در مسیر ایران و روسیه