مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-07حوادث

سارقی با 300 فقره سرقت در پایتخت دستگیر شد


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو خبر داد و گفت: در تحقیقات صورت گرفته از این سارق وی به بیش از 300 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهر تهران اعتراف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار علی ولی پور گودرزی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های سریالی محتویات داخل خودرو و دریافت شکایت مال باختگان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان این پایگاه ابتدا با تحقیقات میدانی دریافتند؛ فردی به صورت انفرادی در جنوب شرقی استان تهران، شبانه به صورت انفرادی به شیوه و شگرد مخصوص درب خودرو ها را باز نموده و محتویات باارزش داخل آن را به سرقت می برده است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی نیز با استفاده از منابع اطلاعاتی و روش های میدانی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و وی را در جنوب شرقی استان تهران دستگیر و به پایگاه هفتم پلیس انتقال دادند.

سردار ولی پور گودرزی در ادامه با بیان اینکه متهم با وجود شواهد و مستندات موجود صراحتا به ارتکاب جرم خود معترف شد، عنوان کرد: متهم در بازجویی های اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد و در ادامه نیز به 300 فقره سرقت با همین شیوه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقی با 300 فقره سرقت در پایتخت دستگیر شد

سارقی با 300 فقره سرقت در پایتخت دستگیر شد