مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 19:112023-09-23سياسي

فرمانده میدان جنگ در پیاده راهِ فرهنگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، دوران دفاع مقدس مانند یک گنج بی انتها در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید فداکاری ها، امدادهای غیبی، دلاوری ها و اتفاقات آن دوران ارزشمند را از دل این گنج استخراج کرد زیرا نسل جدید و جامعه بسیار به آن نیازمند هستند.

هنوز مردمان دزفول، حلبچه، آبادان و خرمشهر فروش سلاح های شیمیایی توسط استکبار به رژیم بعث عراق را فراموش نکرده اند که چگونه با آن حتی به کودکان، نوجوان و دختران  این مرزوبوم هم رحم نکردند؛ ولی رزمندگان اسلام با جان فشانی های خود ناباورانه در این جنگ پیروز شده و خاک میهن اسلامی مان از دست اشغالگران نجات دادند.

مقام معظم رهبری در فرمایشات خود خاطرات دوران دفاع مقدس را به دلیل ایثار، فداکاری، گذشت، استقامت و ایستادگی، اعتمادبه نفس، خودباوری و خوداتکایی ملت ایران به خود به گنجینه ای گران بها و دانشگاه فرهنک و جهاد تشبیه کردند و چه راهی بهتر از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس برای بازگو کردن امدادهای غیبی آن دوران.

    برای درک صحنه های دفاع مقدس باید خاطرات مردهای میدان را شنید برای درک صحنه های دفاع مقدس باید خاطرات مردان میدان را شنید و چه کسی میدانی تر از فرمانده خوش نام گیلانی، همرزم عارف شهید گیلانی فرمانده شهید مهدی خوش سیرت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده میدان جنگ در پیاده راهِ فرهنگی

فرمانده میدان جنگ در پیاده راهِ فرهنگی