مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-11سياسي

تذکر حاجی دلیگانی به قالیباف


رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده شاهین شهر گفت: در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم یک جلسه بین مجلس و دولت تشکیل و توافق حاصل شد.

- رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده شاهین شهر گفت: در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم یک جلسه بین مجلس و دولت تشکیل و توافق حاصل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در تذکری شفاهی با استناد به ماده 106 آیین نامه داخلی مجلس بیان کرد: بر اساس این ماده رییس مجلس باید در ابتدای جلسات گزارشی از رخدادهای مهم و مسائل فوری روز را به آگاهی نمایندگان برساند.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از بحث های مهم روز زلزله ای است که در کشور افغانستان اتفاق افتاده و هزاران نفر فوت کردند.

از دیگر مسائل مهم روز توجه به همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان در لایحه برنامه هفتم است که رییس مجلس اعلام کردند در این زمینه با دولت جلسه ای تشکیل می شود.

در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان همواره بازنشستگان کشوری و لشگری مورد توجه قرار می گیرند، در حالیکه بخش اعظمی از بازنشستگان، تامین اجتماعی هستند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر دفعه قبلی که همسان سازی رخ داد به بازنشستگانی که حقوق بالاتری داشتند بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر حاجی دلیگانی به قالیباف

تذکر حاجی دلیگانی به قالیباف