مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:552023-09-25فرهنگي

کاظم سیاحی بازیگر سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؛ خودم را کمدین نمی دانم


کاظم سیاحی اگر چه در آثار کمدی بسیاری ایفای نقش کرده اما خودش را کمدین نمی داند و ترجیح می دهد هم در آثار جدی و هم کمدی یک بازیگر خوب باشد.

- کاظم سیاحی بازیگر سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؛ خودم را کمدین نمی دانم کاظم سیاحی اگر چه در آثار کمدی بسیاری ایفای نقش کرده اما خودش را کمدین نمی داند و ترجیح می دهد هم در آثار جدی و هم کمدی یک بازیگر خوب باشد.

کاظم سیاحی از بازیگران حرفه ای و فعال تئاتر است که تجربه همکاری با دو کارگردان آثار پرمخاطب تلویزیون یعنی ایرج طهماسب و سروش صحت را در کارنامه هنری خود دارد.

صداپیشگی عروسک جیگر در مجموعه کلاه قرمزی، سیاحی را در جمع اسامی شناخته شده برای مخاطبان تلویزیون قرار داد اما پس از آن بود که بازی در نقش پدر معتاد مازیار در سریال لیسانسه ها، او را به عنوان بازیگری توانمند به خانه های عموم مردم و بینندگان تلویزیون برد.

سیاحی اگر چه در آثار کمدی بسیاری ایفای نقش کرده اما خودش را کمدین نمی داند و ترجیح می دهد هم در آثار جدی و هم کمدی یک بازیگر خوب باشد.

حالا او در مجموعه جدید سروش صحت با عنوان مگه تموم عمر چند تا بهاره در پلتفرم فیلیمو در نقش شهرام ظاهر شده که به همین بهانه فاطمه حامدی خواه از ایران آنلاین با گفتگو کرده است: شما تقریباً بازیگر ثابت سریال های سروش صحت شده اید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظم سیاحی بازیگر سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؛ خودم را کمدین نمی دانم

کاظم سیاحی بازیگر سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؛ خودم را کمدین نمی دانم