مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-04سياسي

دیدار رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با خانواده شهید «علیرضا رضوانجو»


رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان با حضور در منزل شهید علیرضا رضوانجو با مادر این شهید دیدار کردند.

- دیدار رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با خانواده شهید علیرضا رضوانجو ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان با حضور در منزل شهید علیرضا رضوانجو با مادر این شهید دیدار کردند.

علی اصغر فاتحی فر، در این دیدار اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و ما درتمامی امور محتاج دعای خیر مادران شهدا هستیم.

وی با تاکید بر اینکه شهدا جان خود را فدا کردند تا ما امروز در امنیت و آسایش زندگی کنیم، گفت: ما باید با عمل به مسئولیت خودمان و دفاع از آرمان های نظام اسلامی، وظیفه خود را در قبال خون شهدا انجام دهیم.

مادر شهید رضوانجو نیز در این دیدار با بیان اینکه حضور و تفقد مسئولان از خانواده شهدا، مایه دلگرمی است؛ به بیان دلتنگی ها و خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت.

وی اظهار کرد: علیرضا علاقه زیادی برای حضور در جبهه داشت ولی مسئولان کارگاه دانشکده فنی دانشگاه تبریز که وظیفه پشتیبانی از جبهه و تهیه ادوات جنگی را بر عهده داشت به او گفته بودند که حضورش در کارگاه ضروری بوده و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با خانواده شهید «علیرضا رضوانجو»

دیدار رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با خانواده شهید «علیرضا رضوانجو»