مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:302023-09-30سياسي

برپایی 500 جشن اسلامی همزمان با هفته وحدت در یزد


همزمان با هفته وحدت اسلامی 500 جشن اسلامی در مساجد و حسینیه های استان یزد برپا می شود.

- حجت الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان این که هر ساله از 12 تا 17 ربیع الاول به عنوان هفته وحدت اسلامی نامگذاری شده است، اظهار کرد: همزمان با هفته وحدت برگزاری بالغ بر 500 مورد جشن اسلامی در مساجد و حسینیه های استان یزد برنامه ریزی شده که از این تعداد 300 جشن در شهرستان یزد و مابقی در سایر شهرستان های استان برپا می شود.

وی افزود: برگزاری ویژه برنامه های تبیینی، فرهنگی، بصیرتی و جنگ شادی از جمله رویدادهای در نظر گرفته شده برای جشن های هفته وحدت در استان یزد است.

نجیمی با بیان این که به مناسبت هفته وحدت 300 کارشناس مذهبی به مناطق مختلف استان یزد اعزام می شوند، گفت: تبلیغ، روشنگری و پاسخ به شبهات از جمله مأموریت کارشناسان مذهبی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این که جشن های هفته وحدت تا سالروز میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ع) و امام جعفر صادق (ع) ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: یکی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و شکست اهداف دشمنان وجود وحدت بین اقشار جامعه بوده است؛ همراهی و همکاری اقشار مختلف مردم در عرصه های فرهنگی و اجتماعی موجب عزت ایران و شکست استکبارجهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 500 جشن اسلامی همزمان با هفته وحدت در یزد

برپایی 500 جشن اسلامی همزمان با هفته وحدت در یزد