مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-02بين الملل

آزادی 3 ماهیگیر ایرانی زندانی در سیشل و بازگشت به کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی اقدامات و پیگیری های سفارت جمهوری اسلامی ایران در ماداگاسکار (آکردیته در سیشل) 3 نفر دیگر از ماهیگیران بلوچ ایرانی بازداشت شده در این کشور آزاد و با پرواز و تسهیلاتی که این کشور در اختیار آن ها گذاشت، - در پی اقدامات انجام شده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ماداگاسکار، 3 نفر از ماهیگیران بلوچ ایرانی بازداشت شده در سیشل آزاد و به کشور بازگشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی اقدامات و پیگیری های سفارت جمهوری اسلامی ایران در ماداگاسکار (آکردیته در سیشل) 3 نفر دیگر از ماهیگیران بلوچ ایرانی بازداشت شده در این کشور آزاد و با پرواز و تسهیلاتی که این کشور در اختیار آن ها گذاشت، به کشور بازگشتند.

همچنین دو ماهیگیر دیگر نیز (که آخرین اتباع بازداشتی ایران در سیشل هستند) تا 9 اکتبر 2023 در انتظار صدور مراحل اداری نهایی و بازگشت به کشور هستند.

در همین ارتباط حسن علی بخشی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ماداگاسکار ضمن تشکر از دولت سیشل به خاطر همکاری و ارائه تسهیلات لازم برای بازگشت این هم میهنان، مجددا از صیادان کشورمان درخواست کرد که ضمن داشتن تجهیزات و مدارک لازم برای انجام صیادی در آب های بین المللی، از قوانین بین المللی و رعایت حقوق کشور ها مطلع باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 3 ماهیگیر ایرانی زندانی در سیشل و بازگشت به کشور

آزادی 3 ماهیگیر ایرانی زندانی در سیشل و بازگشت به کشور