مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-02اجتماعي

آموزش و پرورش اصفهان پیشگام درترویج آموزش هوش مصنوعی دانش آموزی کشور


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: استان اصفهان با برگزاری اولین رویداد ملی دانش آموزی هوش مصنوعی در حاشیه جایزه مصطفی، پیشگام ترویج آموزش هوش مصنوعی در سطح دانش آموزی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: به لطف خدا و در آستانه میلاد پیامبر اکرم (ص)، اصفهان میزبان جایزه بزرگ مصطفی است و ذیل این رویداد بزرگ، آموزش و پرورش اتفاقی ویژه را رقم زد که در آن دانش آموزان نخستین بار در کشور گرد هم آمدند و درخصوص موضوعاتی همچون هوش مصنوعی و پزشکی، هوش مصنوعی و صنعت، شهر هوشمند و.

طرح های خوبی را ارائه دادند.

وی افزود: استان اصفهان با این رویداد، پیشگام ترویج آموزش هوش مصنوعی در سطح دانش آموزی شد و به تعبیری می توان گفت که علم و کاربرد را به یکدیگر نزدیک تر کرد و خدا را شاکریم که به این واسطه، جایگاه هویت دینی و ملی در شخصیت دانش آموزان درحال افزایش است.

ابراهیمی بیان داشت: در سال تحصیلی جاری، با رویکرد توجه بیشتر به مدارس دولتی، نگاه ویژه ای به مسائل آموزشی و پژوهشی خواهیم داشت، همچنین با ارائه آموزش های کاربردی، به مسائل تربیتی مبتلابه خانواده ها خواهیم پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش اصفهان پیشگام درترویج آموزش هوش مصنوعی دانش آموزی کشور

آموزش و پرورش اصفهان پیشگام درترویج آموزش هوش مصنوعی دانش آموزی کشور