مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 00:302023-10-11اقتصادي

برگزاری همایش ملی سرمایه گذاری «فولادی شو» در دانشگاه سمنان


همایش سرمایه گذاری «فولادی شو» با حضور مسئولان استان سمنان ،مدیران گروه فولاد مبارکه اصفهان، دانشگاهیان، صنعتگران و شرکت های فناور و دانش بنیان به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد.

- برگزاری همایش ملی سرمایه گذاری فولادی شو در دانشگاه سمنان ایسنا/سمنان همایش سرمایه گذاری فولادی شو با حضور مسئولان استان سمنان ،مدیران گروه فولاد مبارکه اصفهان، دانشگاهیان، صنعتگران و شرکت های فناور و دانش بنیان به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان 19 مهر در افتتاحیه این همایش اظهار کرد: این همایش به همت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و شرکت توسعه فناوری و نوآوری گروه فولاد در سالن همایش های بین المللی سردار شهید قاسم سلیمانی دانشگاه سمنان در حال برگزاری است.

داوود مداح افزود: در این همایش از رویکرد جدید شرکت توسعه فناوری و نوآوری گروه فولاد مبارکه در حمایت و سرمایه گذاری از شرکت های فناور و دانش بنیان رونمایی می شود و فرآیندهای دریافت سرمایه و مشارکت با گروه فولاد مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات B2B با مدیران گروه فولاد و رویداد دمودی با هدف سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر فولاد در شرکت های توانمند و حاضر در اکوسیستم نوآوری استان سمنان از جمله برنامه های این رویداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش ملی سرمایه گذاری «فولادی شو» در دانشگاه سمنان

برگزاری همایش ملی سرمایه گذاری «فولادی شو» در دانشگاه سمنان