مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-09اقتصادي

شرکت های تعاونی آذربایجان شرقی از ظرفیت بانک توسعه استفاده کنند


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان این که شرکت های تعاونی استان باید از ظرفیت بانک توسعه تعاون بهره لازم را ببرند، گفت: - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان این که شرکت های تعاونی استان باید از ظرفیت بانک توسعه تعاون بهره لازم را ببرند، گفت: این بانک به عنوان تنها بانک تخصصی این بخش ظرفیت منحصربفرد بخش تعاون محسوب می شود.

حسین فتحی در دیدار با مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان، افزود: بهبود عملکرد این بانک در ماه های اخیر کاملا مشهود است و در حوزه تسهیلات های تکلیفی خوشبختانه در چند ماه اخیر اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده است.

وی اظهار کرد: تلاش داریم تا در راستای حمایت از شرکت های تعاونی تامین نیاز و دانش بنیان بیش از پیش اقدام کنیم چرا که زمینه اشتغال فراوانی را فراهم می کنند و ارزش افزوده بالایی نیز در جامعه دارند.

در ابتدای این دیدار مسعود کردستانی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان به بیان گزارشی از فعالیت های این بانک پرداخت و گفت: افزایش 30 درصدی سپرده همزمان بوده با افزایش ارایه تسهیلات به مشتریان باعث شده است تا نسبت مصارف به منابع بیش از 120 درصد در استان باشد، به عبارتی دیگر سرعت پرداخت تسهیلات از سرعت ورود منابع پیشی گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های تعاونی آذربایجان شرقی از ظرفیت بانک توسعه استفاده کنند

شرکت های تعاونی آذربایجان شرقی از ظرفیت بانک توسعه استفاده کنند