مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 07:552023-10-10اقتصادي

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ در محلات گشایش می یابد


امروز پانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ عنوان بزرگترین نمایشگاه سنگ کشور در محلات افتتاح می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از محلات، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ محلات به عنوان بزرگترین نمایشگاه سنگ کشور و دومین نمایشگاه بزرگ کشور از نظر فضای خالص نمایشگاهی و پنجمین نمایشگاه بزرگ سنگ دنیا و به لحاظ عرضه سنگ کوپ امروز در محلات گشایش می یابد.

امروز معدن کاران 22 استان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران حضور دارند و سفرا، تجار و هیئت های تجاری بیش از 25 کشور دنیا از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

استان مرکزی، رتبه هفتم معدنی کشور را به خود اختصاص داده و شهرستان محلات از نظر زمین شناسی دارای معادن بسیار غنی تراورتن و سنگ های تزیینی است.

 گسترده ترین نمایشگاه سنگ کشوربا افزایش حدود 40 درصدی فضا همراه با افزایش 15 درصدی غرفه داران نسبت به دوره قبل افتتاح می شود.

این نمایشگاه دارای شاخص ترین و شناخته ترین سالن نمایشگاهی سنگ کوپ است که از 270 معدن کشور در زمینی به مساحت 27 هزار مترمربع با حضور 21 هزار تن سنگ در نمایشگاه، برگزار می شود.

انواع سنگ های طبیعی از جمله تراورتن، گرانیت، مرمریت، مرمر، کنگلومرا، ماسه سنگ، تراونیکس و سنگ لایمستون  تهیه شده از اقصی نقاط کشور در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ در محلات گشایش می یابد

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ در محلات گشایش می یابد