مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-07اقتصادي

ارزآوری 400 میلیون دلاری موسسه رازی برای کشور


معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت استراتژیک و مهم موسسه رازی در کشور، گفت: تولیدات این موسسه بیش از 400 میلیون دلار برای کشور ارزآوری به ارمغان آورده و سلامتی جامعه مرهون واکسن ها و فرآورده های بیولوژیک موسسه رازی است.

- ایسنا/البرز معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت استراتژیک و مهم موسسه رازی در کشور، گفت: تولیدات این موسسه بیش از 400 میلیون دلار برای کشور ارزآوری به ارمغان آورده و سلامتی جامعه مرهون واکسن ها و فرآورده های بیولوژیک موسسه رازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی خیام نکویی روز شنبه 15 مهرماه در بازدید از موسسه رازی اظهار کرد: موسسه رازی مهم ترین مرکز دامپزشکی و تولید واکسن های این حوزه است و امیدوار هستیم بازدید امروز که با روز دامپزشکی تقارن دارد، منشاء تحول و خدمات گسترده برای این مجموعه و بخش کشاورزی کشور باشد.

وی در ادامه به مهمترین چالش بخش کشاورزی در سال های پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: در 44 سال اخیر، به رغم تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری، اما بخش کشاورزی و امنیت غذایی در دولت های مختلف، در اولویت نبوده و بودجه و اعتبارات کمی به این بخش تعلق یافته و همین امر موجب شده نقش سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و مراکز تابعه این سازمان که مهمترین تامین کننده امنیت غذایی کشور شمرده می شوند، به درست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزآوری 400 میلیون دلاری موسسه رازی برای کشور

ارزآوری 400 میلیون دلاری موسسه رازی برای کشور