مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-21حوادث

مادر؛ خیلی مردی


خانم برمایون که سال ها پیش و به دلیل کلاهبرداری شوهر، مجبور به پرداخت مبالغ چک های طلبکاران از طریق دستفروشی و رانندگی در جاده های کشور می شود، - خبرگزاری فارس لرستان- پریسا قربانی نژاد، صدیقه برمایون از جمله بانوان سخت کوش و با اراده لرستانی است که توانسته با وجود سختی ها و مشکلات بسیار اما با تلاش به جایگاه اجتماعی خوبی برسد.

خانم برمایون که سال ها پیش و به دلیل کلاهبرداری شوهر، مجبور به پرداخت مبالغ چک های طلبکاران از طریق دستفروشی و رانندگی در جاده های کشور می شود، به گفته خودش امروز با امید داشتن به خدا توانسته روی پای خود بایستد و چندین زن بی سرپرست خانوار را نیز مشغول بکار کند.

وقتی از انگیزه ادامه زندگی با تمام چالش ها و مصائب از خانم برمایون می پرسم، امید داشتن به رحمت خداوند و همچنین دلگرمی وجود 2 فرزند و تلاش برای ساختن آینده روشن برای آن ها را عنوان می کند.

مادری که می گوید همیشه زندگیش پر از معجزه خداوند بوده و هست، برای همین بوده که هیچ گاه دنده عقب روزگار را امتحان نکرده و از شروع دوباره نترسیده است.

با این بانوی پرتلاش لرستانی که هم در نقش مادری خوش درخشیده و هم توانسته با روی پا ایستادن، دست چند زن بی سرپرست مددجو را بگیرد و مشغول بکار کند گفت وگویی کردیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر؛ خیلی مردی

مادر؛ خیلی مردی