مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-20حوادث

تنها یک نفر از مصدومان زلزله خان زنیان در بیمارستان بستری است


رییس سازمان اورژانس فارس با اشاره به وقوع زلزله در بامداد امروز، 28 مهرماه به مرکزیت خان زنیان گفت: تنها یک مصدوم هم اینک در بیمارستان شهید رجایی شیراز به علت شکستگی در حال درمان است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان اورژانس فارس با اشاره به وقوع زلزله در بامداد امروز، 28 مهرماه به مرکزیت خان زنیان گفت: تنها یک مصدوم هم اینک در بیمارستان شهید رجایی شیراز به علت شکستگی در حال درمان است.

محمدجواد مرادیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به وقوع زلزله در بامداد امروز، 28 مهرماه 1402 به مرکزیت خان زنیان گفت: بعد از وقوع زلزله، بلافاصله تمام پایگاه های اورژانس در نقاط مختلف استان، به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: بعد از وقوع زلزله چندین تماس به اورژانس از شهرستان شیراز و خان زنیان به دلیل صدماتی که وارد شده بود، داشتیم که درخواست آمبولانس کرده بودند.

مرادیان با بیان اینکه این زلزله 7 مصدوم بر جای گذاشت، گفت: این افراد به دلیل اینکه ترس از زمین لرزه و انجام واکنش مصدوم شدند.

رییس سازمان اورژانس فارس ادامه داد: از این تعداد، یک نفر که کارگر یک ساختمان بوده هنگام زلزله از ساختمان نیمه کاره به پایین می پرد و به همین دلیل دچار شکستگی شده و هم اکنون در بیمارستان شهید رجایی شیراز تحت درمان قرار دارد و مابقی مصدومان هم سرپایی درمان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها یک نفر از مصدومان زلزله خان زنیان در بیمارستان بستری است

تنها یک نفر از مصدومان زلزله خان زنیان در بیمارستان بستری است