مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-12پزشكي

واکسینه شدن بیش از 26 میلیون قطعه طیور صنعتی و بومی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از هفته دامپزشکی سال گذشته تاکنون بیش از 26 میلیون قطعه طیور صنعتی و بومی این استان واکسینه شدند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از هفته دامپزشکی سال گذشته تاکنون بیش از 26 میلیون قطعه طیور صنعتی و بومی این استان واکسینه شدند.

مختار رجایی فر روز پنجشنبه 20 مهر ماه 1402 در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دامپزشکی افزود: وظیفه دامپزشکی حفظ سرمایه دامی، بهداشت عمومی جامعه، امنیت غذایی و کنترل بیماری های بین انسان و دام است.

وی اظهارکرد: دامپزشکی در دو بعد اقتصاد و بهداشت و سلامت جامعه فعالیت دارد که نظارت بر بهداشت عمومی مردم بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دامپزشکی استان روزانه از کشتارگاه ها و مراکز عرضه مواد پروتیینی نیز بازدید دارد، خاطرنشان کرد: طی یکسال اخیر هشت میلیون و 269 هزار و 763 قطعه نظارت بهداشتی و شرعی بر کشتارگاه های طیور صنعتی انجام شد.

رجایی فر تصریح کرد: هم چنین طی این مدت 405 هزار و 200 مترمربع سمپاشی اماکن دامی انجام گرفت و بیش از 10 هزار مورد معاینه ویزیت رایگان دام های روستایی و عشایری انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه شدن بیش از 26 میلیون قطعه طیور صنعتی و بومی در کهگیلویه و بویراحمد

واکسینه شدن بیش از 26 میلیون قطعه طیور صنعتی و بومی در کهگیلویه و بویراحمد