مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 22:002023-10-08بين الملل

جهاد اسلامی: بیش از 30 اسراییلی را اسیر کرده ایم


دبیر کل جهاد اسلامی با بیان اینکه این جنبش، بیش از 30 اسراییلی را به اسارت گرفته است، گفت که دشمن با تخریب منازل به دنبال کسب روحیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه امروز یکشنبه تأکید کرد که عملیات طوفان الاقصی، ضعف، ناتوانی و جنون دشمن صهیونیستی را نشان داد.

نیروهای مقاومت فلسطین از روز گذشته عملیات بزرگی تحت عنوان طوفان الاقصی را آغاز کردند که تا کنون به هلاکت بیش از 700 اسراییلی و زخمی شدن نزدیک به دو هزار نفر دیگر منجر شده است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی از همان لحظات آغاز عملیات، دست به دامن همپیمان خود یعنی آمریکا شد،  خطاب به ملت و مقاومت فلسطین گفت: در دشوارترین شرایط جهان، به خبر اول تبدیل شدید؛ زیرا با اراده خود، دشمن تا بن دندان مسلح به سلاح آمریکا را شکست دادید و معادلات ظالمانه قدرت را به هم زدید.

دبیر کل جهاد با بیان اینکه این جنبش، بیش از 30 اسراییلی را به اسارت گرفته است، تصریح کرد: دشمن با تخریب منازل در غزه و کشتار غیر نظامیان به دنبال کسب روحیه است، ولی روزهای آینده، این توهم و جنون را از بین خواهد برد.

النخاله به رژیم صهیونیستی نیز گفت: کابینه دشمن باید واقعیت را بپذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: بیش از 30 اسراییلی را اسیر کرده ایم

جهاد اسلامی: بیش از 30 اسراییلی را اسیر کرده ایم