مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-13سياسي

شهید عبدالله خسروی تمثال زنده و برجسته مقاومت بود


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:شهید عبدالله خسروی تمثال زنده و برجسته مقاومت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، همزمان با ششمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج عبدالله خسروی استاندار مرکزی به همراه فرمانده سپاه روح الله استان، مدیران کل بنیاد شهید و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، رییس شورای اسلامی شهر اراک، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله و جمعی از مدیران با خانواده شهید والامقام عبدالله خسروی دیدار و از صبر و مجاهدت های آنها تجلیل به عمل آوردند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در دیدار با خانواده سردار شهید مدافع حرم حاج عبدالله خسروی اظهار داشت: شهید حاج عبدالله خسروی به دلیل ویژگی های شاخصی که داشت در تاریخ جاودان خواهد ماند چراکه ایشان از دفاع مقدس تا زمان شهادت در سخت ترین نقاط نبرد حضوری فعال داشت.

وی با بیان اینکه شهید خسروی مظهر اعتماد به نفس و تمثال زنده و برجسته مقاومت بود ، گفت: توکل بر خدا و خضوع و معرفت ویژگی برجسته ایشان بود و در نهایت به آرزوی بزرگ خود یعنی شهادت دست پیدا کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: شهید عبدالله خسروی به جهت حضور درخشان در عملیات های دفاع مقدس از پختگی و تجربیات ارزشمندی برخوردار بود و بنده یاد این شهید ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید عبدالله خسروی تمثال زنده و برجسته مقاومت بود

شهید عبدالله خسروی تمثال زنده و برجسته مقاومت بود