مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-11اقتصادي

با چند ایده کم هزینه، پاییز را به خانه هایتان بیاورید


اگر می خواهید دکوراسیون خانه خود را پاییزی کنید اما نگران هزینه های احتمالی هستید و یا ایده ای برای این کار ندارید، پیشنهادات ساده و خلاقانه ما را از دست ندهید و حال و هوای پاییزی را مهمان خانه هایتان کنید.

- گروه زندگی: تغییر دکوراسیون خانه از کارهایی است که فضای خانه را از تکرار و یکنواختی خارج کرده و روحیه همه اعضای خانواده را نیز تغییر می دهد، پس برای ایجاد تغییر دکوراسیون صرفا به ایام نوروز و یا خرید وسایل جدید تکیه نکنید و مطمئن باشید که در هر فصلی با ایده های ساده و خلاقانه می توانید تحولی جذاب در خانه هایتان ایجاد کنید؛ فقط کافی است با عشق و علاقه به خانواده، دست به کار شوید و با کمی هنرنمایی، حال و هوای خانه را دگرگون کنید.

  *با معجزه رنگ های پاییزی شروع کنید مهم نیست دکوراسیون خانه شما چه رنگی است؛ آبی، سفید، کرم، مشکی و یا هر رنگ دیگری را می توان با رنگ های پاییزی ترکیب کرد و نتیجه رضایت بخشی هم گرفت، چون این روزها قوانین کهنه و تکراری ترکیب رنگ ها جایی در دکوراسیون های مدرن ندارند و اگر کمی سلیقه به خرچ دهید، هارمونی جذابی از رنگ ها خواهید داشت.

با این حساب بهتر است برای تغییر دکوراسیون پاییزی، رنگ های گرمی چون زرد، نارنجی، قهوه ای، قرمز، زرشکی و همچنین سبز یشمی را به دکوراسیون خانه اضافه کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با چند ایده کم هزینه، پاییز را به خانه هایتان بیاورید

با چند ایده کم هزینه، پاییز را به خانه هایتان بیاورید