مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:552023-09-28ورزشي

آغاز رقابت 170 بانوی هندبالیست همدان در ورزش شهروندی


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از آغاز دومین دوره مسابقات هندبال بانوان ورزش شهروندی همدان طی امروز خبر داد و گفت: در این مسابقات 170 بانوی هندبالیست در قالب 15 تیم رقابت می کنند.

- هادی بلاغی در گفت وگو با خبرنگار فارس از برگزاری دومین دوره مسابقات هندبال بانوان ورزش شهروندی شهرداری همدان خبر داد و اظهار کرد: امروز این مسابقات با حضور 15 تیم از رده های پایه هندبال در سالن شهید خادم شهرداری همدان افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات  با حضور 170 ورزشکار به مدت سه روز برگزار می شود گفت: شهرداری همدان در ورزش شهروندی گام بزرگی برداشته و با یک استراتژی جدید و با هدف گسترش فرهنگ ورزش همگانی در سطح محلات همدان  فعالیت دارد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان بیان کرد: ورزش شهروندی شهرداری به صورت سازمان یافته و برنامه ریزی منسجم به دنبال شور و نشاط و هیجان در سطح محلات همدان است.

وی عنوان کرد: در 6 ماهه نخست سال 1402 قریب به 12 هزار و 500 هزار نفر از شهروندان در ورزش شهروندی مشارکت داشتند که در مجموع بیش از 53 هزار نفر ساعت به امر ورزش شهروندی در همدان پرداختند.

پایان پیام/89026/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت 170 بانوی هندبالیست همدان در ورزش شهروندی

آغاز رقابت 170 بانوی هندبالیست همدان در ورزش شهروندی