مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 22:402023-09-24بين الملل

ساحل دزدان دریایی کجاست ؟!


بومیان امارات از جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی حرکت خویش یاد می کنند و .

با توجه به همین علت هاست که کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران اسلامی آب در هاون می کوبند! - فارس پلاس؛ حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: 1- روز چهارشنبه 29 شهریورماه - 20 سپتامبر - کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در جلسه ای با حضور آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا که در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل،  برگزار شده بود، بیانیه مشترکی صادر کرده و در آن بار دیگر بر ادعای امارات درباره جزایر سه گانه ایران تاکید ورزیدند.

پیش از این در یادداشتی با عنوان آواز کوچه باغی ده ها سند از منابع معتبر بین المللی ارائه کرده بودیم که تمامی آنها از حاکمیت ایران بر جزایر یاد شده حکایت می کردند و از جمله آورده بودیم: علاوه بر نقشه های متعددی که از دوران یونان باستان - قبل از میلاد مسیح - برجای مانده و در آنها از تمامی جزایر خلیج فارس با عنوان بخشی از سرزمین ایران یاد شده است، در سده های اخیر نیز تمامی نقشه های رسمی که از سوی کشورهایی نظیر انگلستان، فرانسه، روسیه، پرتغال، اسپانیا و.

تهیه شده و به عنوان اسناد رسمی نگهداری می شوند، جزایر خلیج فارس - از جمله سه جزیره تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی- را بخشی از خاک ایران دانسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساحل دزدان دریایی کجاست ؟!

ساحل دزدان دریایی کجاست ؟!