مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-11بين الملل

مأموریت زنجیره ای برای زدن عقبه مقاومت و نجات اسراییل


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبسایت صدای آمریکا با استناد به تحلیل های روزنامه هایی مانند هم میهن و شرق تیتر زد: هشدار دوباره رسانه های داخلی ایران به حکومت درباره جنگ غزه: - برخی نشریات غربگرا عملا تبدیل به بازیچه آمریکا و اسراییل شده اند تا عملیات روانی دشمنان ملت ایران از زبان این رسانه ها انجام شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبسایت صدای آمریکا با استناد به تحلیل های روزنامه هایی مانند هم میهن و شرق تیتر زد: هشدار دوباره رسانه های داخلی ایران به حکومت درباره جنگ غزه: باید سیاستی معقول داشت.

صدای آمریکا که علنا سالهاست از جنایات رژیم اشغالگر قدس حمایت می کند، نوشت: در پی حمله تروریستی شبه نظامیان در اسراییل و کشتن صد ها نفر، برخی از رسانه های داخلی به دولت جمهوری اسلامی هشدار دادند که تک روی در جامعه بین المللی راه به جایی نخواهد برد.

روزنامه شرق چاپ تهران در شماره سه شنبه هجدهم مهرماه خود در ارتباط با این حملات خونبار نوشته: دولت جمهوری اسلامی متوجه باشد که در مورد فلسطین، تک روی در جامعه بین المللی و در سطح دولت ها راه به جایی نخواهد برد.

شرق افزوده: انعکاس این تحول مهم بین ایرانیان و واکنش طرف های مختلف به آن هم در ارتباط با، مسئله فلسطین و سیاست خارجی، جمهوری اسلامی و هم از نظر تعاملات و تناز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت زنجیره ای برای زدن عقبه مقاومت و نجات اسراییل

مأموریت زنجیره ای برای زدن عقبه مقاومت و نجات اسراییل