مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-07سياسي

گردشگری مذهبی در ایران، راهنمای سفرهای زیارتی


ایران کشوری مسلمان بوده و جمعیت کثیری از ایرانیان، مسلمان و شیعه هستند؛ از همین رو در این کشور زیارتگاه های زیادی وجود دارد و می توان آن را یکی از بهترین کشورهای میزبان برای مراقد مطهر ائمه اطهار دانست.

- ایران یکی از پایگاه های اصلی اسلام چه در حال حاضر و چه در گذشته به شمار می رود.

به واسطه همین موضوع، مکان های زیارتی بسیار زیادی در این کشور وجود دارد که از جمله آن ها می توان به حرم امام رضا اشاره کرد؛ اما حرم مطهر امام هشتم شیعیان، تنها مکان زیارتی پربازدید در ایران نیست و مکان های زیارتی دیگری هم در این کشور وجود دارند که مسلمانان را از سراسر دنیا به ایران می کشاند.

اگر شما هم علاقه مند به ائمه اطهار هستید و تصمیم دارید یک سفر زیارتی در ایران داشته باشید، به شما پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

معرفی مکان های زیارتی در ایران همانطور که شرح دادیم، ایران کشوری مسلمان بوده و جمعیت کثیری از ایرانیان، مسلمان و شیعه هستند؛ از همین رو در این کشور زیارتگاه های زیادی وجود دارد و می توان آن را یکی از بهترین کشورهای میزبان برای مراقد مطهر ائمه اطهار دانست.

تعداد بی شماری مکان زیارتی و مرقد مطهر در ایران وجود دارد؛ اما پربازدیدترین آن ها که شما می توانید در اولین تور مذهبی خود زیارت کنید، شامل موارد زیر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری مذهبی در ایران، راهنمای سفرهای زیارتی

گردشگری مذهبی در ایران، راهنمای سفرهای زیارتی