مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 17:452023-10-16سياسي

آیت الله نوری همدانی: اصلی ترین رسالت روحانیت رسیدگی به امور مردم است


یکی از مراجع تقلید شیعیان، مقابله با فتنه های دشمن را نیازمند وحدت و انسجام جامعه دانست و گفت: اصلی ترین رسالت حوزه ها و روحانیت رسیدگی به امور مردم است و مردم باید احساس کنند علما در کنارشان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین خیاط مدیر حوزه علمیه خراسان بزرگ و حجت الاسلام و المسلمین فرزانه دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان بزرگ با هیأت همراه به منظور ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته در حوزه های علمیه خراسان، امروز با آیت الله حسین نوری همدانی دیدار و گفت وگو کردند.

مرجع تقلید شیعیان در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم، بر تقویت هر چه بیشتر حوزه های علمیه در همه جبهه ها خصوصاً تزکیه اخلاقی، رشد آگاهی های سیاسی و ارتباط با مردم تأکید کرد و افزود: حوزه علمیه خراسان دارای سابقه درخشانی است و علاوه بر عظمت و اهمیت همجواری با حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، محل پرورش علمایی بزرگ بوده است.

آیت الله نوری همدانی طی بیانات مبسوطی با تأکید بر اهمیت، حساسیت و استثنایی بودن وظیفه علماء و روحانیون در این برهه از زمان با اشاره به حدیث کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ.

؛ (هر کدام از شما مسئول هستید و درباره افرادی که به سخن شما گوش می دهند بازخواست خواهید شد)، گفت: این حدیث 10 بار در صحیفه نور امام (ره) تکرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: اصلی ترین رسالت روحانیت رسیدگی به امور مردم است

آیت الله نوری همدانی: اصلی ترین رسالت روحانیت رسیدگی به امور مردم است