مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 18:212023-10-05سياسي

روایت بازدید از دستاوردهای هوافضا: کیش و مات ابرقدرت ها با رمز «ما می توانیم»


همه چیز از «ما می توانیم» شروع شد، «اولین جمله ای که حضرت امام خمینی(ره) به ما یاد داد، اینکه ما می توانیم خودمان کشور را اداره کنیم، ما می توانیم با قانون اسلام، -   روایت اول: برگزاری تور رسانه ای گروه های خبری را در ایتا چک می کردم که اطلاع رسانی بسیج رسانه لرستان توجهم را جلب کرد، برگزاری تور رسانه ای ویژه اصحاب رسانه و در ادامه نحوه ثبت نام خبرنگاران و سپس سین برنامه نیز آمده بود.

برنامه ها را با چشم بالا و پایین کردم، بازدید از پارک هوافضا و باغ موزه دفاع مقدس برایم بیشتر از همه جالب آمد، راستش فرصت نشده بود تا حالا از این مراکز دیدن کنم، برای همین حضور در این تور را غنیمت دانسته و ثبت نامم را قطعی کردم.

روایت دوم: صبح روز بازدید از پارک هوافضا یکی یکی به سمت سالن همایش راهنمایی می شویم، 2 طرف دیوارها مزین شده به تصاویر فرماندهان شهیدی که هر کدام روزی برای این مرز و بوم از جانشان گذشتند تا امروز با اقتدار سرمان بلند باشد که علی رغم جنگ و همه توطئه ها، اما یک وجب از خاک را از دست نداده ایم.

نور سالن کم می شود و کلیپی با آیه و اعدولهم ما استطعتم من قوه شروع به پخش شدن می کند، آیه ای که در ابتدای ساختمان پارک هم آمده بود، برش های کوتاه از عملیات های مختلف تهیه شده در این فیلم نشان از قدرت موشکی و سامانه های پدافندی دارد که هر کد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بازدید از دستاوردهای هوافضا: کیش و مات ابرقدرت ها با رمز «ما می توانیم»

روایت بازدید از دستاوردهای هوافضا: کیش و مات ابرقدرت ها با رمز «ما می توانیم»