مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-16ورزشي

وزیر ورزش خبرداد: تشکیل کمیته بررسی اشتغال قهرمانان در دولت


کیومرث هاشمی درباره اشتغال قهرمانان و ملی پوشان گفت: کمیته ای در نهاد ریاست جمهوری تشکیل شده که در صورت امکان شغل های بلاتصدی برداشته شود و به شغل های ستاره دار تبدیل شوند؛ - به طوری که هر زمان قهرمانان و مدال آوران بازنشسته شدند این شغل ها نیز حذف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیومرث هاشمی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی والیبال نشسته زنان و مردان اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو چین گفت: به سهم خود روز پارالمپیک را به جامعه معلولان و توان یابان تبریک می گویم.

امروز در جمع ملی پوشان والیبال نشسته زنان و مردان اعزامی به هانگژو حضور پیدا کردم تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن ها قرار بگیرم و به بازیکنان و تمام عوامل خسته نباشید بگویم.

وی افزود: این رشته ورزشی نیاز به حمایت ویژه از طرف وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون دارد تا ملی پوشان در بازی های پاراآسیایی خوش بدرخشند.

وزیر ورزش با اشاره به یکسان بودن پاداش مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی گفت: پاداش ها یکسان است و هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

البته پاداش پای سکو ارتباطی به وزارت ورزش و جوانان ندارد و در این زمینه کمیته ملی پارالمپیک پاداش پای سکو را مشخص می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش خبرداد: تشکیل کمیته بررسی اشتغال قهرمانان در دولت

وزیر ورزش خبرداد: تشکیل کمیته بررسی اشتغال قهرمانان در دولت