مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 21:302023-10-14سياسي

بانک ها مکلف به فروش دارایی های خود هستند


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: با برنامه ریزی مجلس، همه بانک ها مکلف به فروش تمام دارایی های خود هستند و این موضوع روزانه توسط درگاه رصد می شود.

- هیچ بانکی حق ندارد ملک داشته باشد و فقط باید بنگاه داری کند.

علی بابایی کارنامی امروز، 22 مهر در نشست با تشکل های کارگری استان مازندران به اهمیت تشکیل تشکل های کارگری اشاره و اظهار کرد: مدیران مرتبط با این حوزه مکلف هستند زمینه گفت وگوی تشکل ها با مدیران ملی که وارد استان می شوند را فراهم کنند، این موضوع در استان نقیصه ای است که باید برطرف شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طبق آمار، برنامه ششم تنها 34 درصد کارایی داشت اما برنامه هفتم باید به گونه ای باشد تا حداقل 60 درصد کارایی داشته باشد، افزود: البته برخی از ضعف ها را مجلس بررسی کرد و هم اکنون بیش از 200 تبصره و ماده در مجلس در حال بررسی است.

رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی به مشکلات حوزه کشاورزی پرداخت و گفت: 15 هزار میلیارد تومان بیمه تجاری در خدمات هزینه می شود بهتر است برای کاهش ریسک کشاورزان بیمه های تجاری پای کار آیند.

وی با ابراز گلایه از عملکرد بانک ها افزود: البته همه دولت ها و نمایندگان در مورد عملکرد بانک ها انتقاد کردند اما برای مدیریت بانک ها برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها مکلف به فروش دارایی های خود هستند

بانک ها مکلف به فروش دارایی های خود هستند