مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-11فرهنگي

علیرام نورایی: جانم را برای ایران می دهم


فکر می کنم اگر قرار بوده کاری در سینما انجام دهم و بعد از آن پرونده سینمایی من بسته شود آن کار «یتیم خانه ایران» بوده و همچنان امروز هم وقتی سکانس و پلانی از آن فیلم می بینم حال خودم دگرگون می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها با سریال محرمانه در آنتن تلویزیون حضور دارد، امروز در برنامه سلام تهران گفت: من فکر می کنم کسانی که مرا می شناسند می دانند که جانم را برای ایران می دهم و وطن دوستی جزو اولویت های من است.

به طور ویژه اتفاقات تلخی که در گذشته برای مردم کشورم افتاده دلم را آرزده می کند و عجیب ترین و تلخ ترین آن اتفاقاتی بود که در فیلم یتیم خانه ایران تصویر شد.

بازیگر فیلم  یتیم خانه ایران  در ادامه افزود: فکر می کنم اگر قرار بوده کاری در سینما انجام دهم و بعد از آن پرونده سینمایی من بسته شود آن کار یتیم خانه ایران بوده و همچنان امروز هم وقتی سکانس و پلانی از آن فیلم می بینم حال خودم دگرگون می شود.

هشت ماه درگیر آن پروژه بودیم و حال همه عوامل همین قدر متفاوت بود.

موجی برای تخریب قلاده های طلا راه افتاد نورایی ادامه داد: برخی دوستان کارهایی را بدون اینکه حتی زحمت بکشند ببیند مورد منفی بافی و قضاوت قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرام نورایی: جانم را برای ایران می دهم

علیرام نورایی: جانم را برای ایران می دهم