مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-07اقتصادي

1000 هکتار شبکه آبیاری خورخوره بیجار احداث می شود


مدیرکل آب منطقه ای استان کردستان گفت: دومین قرارگاه مدیریت مشارکتی آب با هدف جذب سرمایه گذار خصوصی و عمومی برای سرمایه گذاری در احداث شبکه های آبیاری، - ایسنا/کردستان مدیرکل آب منطقه ای استان کردستان گفت: دومین قرارگاه مدیریت مشارکتی آب با هدف جذب سرمایه گذار خصوصی و عمومی برای سرمایه گذاری در احداث شبکه های آبیاری، زهکشی و تأسیسات آبی در استان کردستان تشکیل شد.

آرش آریانژاد، امروز در جمع خبرنگاران گفت: با عنایت به مدل ارائه شده سرمایه گذاری دشت خورخوره بیجار و همچنین اهمیت حضور بخش غیر دولتی در اجرای طرح های توسعه منابع آب استان، این شرکت به عنوان دومین دستگاه در بحث سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث شبکه آبیاری و زهکشی در بیجار، انتخاب و آغاز به کار کرد.

وی افزود: در جلسه شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم آبی طی بررسی های کارشناسی با سرمایه گذاری بخش خصوصی بر اساس مدل ارایه شده موافقت شد و کلیه دستگاه های اجرایی استان نیز ملزم به همکاری و ارائه خدمات بر اساس تفاهم نامه ای که متعاقبا توسط شرکت آب منطقه ای تهیه می شود، هستند.

مدیرکل آب منطقه ای استان کردستان بیان کرد: برای استقرار مدیریت بهینه و خدمت رسانی جهادی به مردم و تسریع اجرای شبکه های آبیاری، در نظر است پس از هم اندیشی با تعاونی های آب بران، ضمن ترغیب ذین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 هکتار شبکه آبیاری خورخوره بیجار احداث می شود

1000 هکتار شبکه آبیاری خورخوره بیجار احداث می شود