مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-08سياسي

امام جمعه قم خواستار برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی شد


امام جمعه قم با بیان اینکه برخی افراد سودجو جز با برخورد اصلاح نمی شوند، گفت: برخورد سریع با خاطیان خیلی مهم است چه خطاکاران جز و چه خطاکاران بزرگ که در ابعاد کلان برای آذوقه و زندگی مردم ناامنی ایجاد می کنند و آبروی کشور و زندگی مردم برایشان مهم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از مسئولان اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم که روز گذشته در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه معیشت مردم از نظر اسلام از اولویت برخوردار است، اظهار کرد: در روایت دارد کسی که معیشتش تأمین نباشد نمی تواند امور مربوط به معاد خود را به درستی انجام دهد.

وی بدن را مرکب روح دانست و گفت: وقتی نیازهای بدن انسان برطرف نشود شوق خدمت از بین می رود و برای انسان رمقی برای خدمت نمی ماند؛ و در کلان کشور هم اگر معیشت مردم دچار هرج ومرج شود باعث وهن کشور می شود.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت یکی از مسئولیت های جدی تعزیرات حکومتی را برداشتن موانع معیشت مردم دانست و گفت: افراد سودجو همیشه بوده و هستند و این وظیفه تعزیرات حکومتی است که جلوی منفعت طلبی و سودجویی این افراد را با روش های قانونی بگیرد تا معیشت مردم به خطر نیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قم خواستار برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی شد

امام جمعه قم خواستار برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی شد