مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 08:252023-10-12اقتصادي

آشکارسازی و رفع 22 نقطه حادثه خیز در سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی و حمل ونقل سیستان و بلوچستان گفت: 22 مقطع حادثه خیز در این استان آشکار سازی و رفع شده که این امر سبب افزایش ایمنی و عدم وقوع تصادف در این مقاطع شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی و حمل ونقل سیستان و بلوچستان گفت: 22 مقطع حادثه خیز در این استان آشکار سازی و رفع شده که این امر سبب افزایش ایمنی و عدم وقوع تصادف در این مقاطع شده است.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون از مجموع 10 مقطع پرتصادف تعریف شده طی این مدت 4 مقطع به اتمام رسیده و 6 نقطه در حال اجراست و هم چنین 36 مورد در حال آشکارسازی است که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز اجرا می شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون نزدیک به 900 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شمال استان توسط نیروهای راهداری این اداره کل روکش آسفالت شده است، گفت: رفع نقطه های حادثه خیز با محدودیت دید در محور سراوان_کوهک ، رفع نقطه حادثه خیز محور زاهدان_میرجاوه از دیگر اقدامات اجرا شده این اداره کل است که سبب اصلاح دید رانندگان و کاربران جاده ای شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان به اهدای 419 پک ایمنی شامل مثلث شبرنگ ،کپسول آتش نشانی وسایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشکارسازی و رفع 22 نقطه حادثه خیز در سیستان و بلوچستان

آشکارسازی و رفع 22 نقطه حادثه خیز در سیستان و بلوچستان