مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-15اقتصادي

فعالیت 371 زنبورستان در شهرستان خدابنده


براساس آخرین سرشماری تعداد 371 زنبورستان و 29 هزار کندو با میانگین تولید عسل به ازای هر کندو 7 کیلوگرم برای شهرستان ثبت شده است.

- ایسنا/زنجان مدیر جهادکشاورزی خدابنده گفت: براساس آخرین سرشماری تعداد 371 زنبورستان و 29 هزار کندو با میانگین تولید عسل به ازای هر کندو 7 کیلوگرم برای شهرستان ثبت شده است.

علیرضا اسدالهی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور، سرشماری از زنبورستان ها از 15 تا 27 مهر سال جاری انجام می شود، عنوان کرد: به منظور دسترسی به آمار کلنی های زنبور عسل در شهرستان، سرشماری زنبورستان ها به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت و در این سرشماری داده های متنوعی اعم از تعداد و نوع کلونی ها، ظرفیت و آمار تولید محصولات زنبورعسل و همچنین اطلاعات دیگری از جمله تعداد بهره برداران،سن، جنسیت و سایر اطلاعات ضروری آنها اخذ و در سامانه ثبت می شود.

وی با بیان اینکه براساس آخرین سرشماری تعداد 371 زنبورستان و 29 هزار کندو با میانگین تولید عسل به ازای هر کندو 7 کیلوگرم برای شهرستان ثبت شده است، اضافه کرد: همه زنبورداران مستقر در شهرستان باید با مراجعه به مراکز جهادکشاورزی تابعه نسبت به تکمیل و ثبت اطلاعات برای درج در سامانه پهنه بندی و داده های محصولات کشاورزی اقدام لازم را انجام دهند و در بازه زمانی مذکور هرگونه جابه جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 371 زنبورستان در شهرستان خدابنده

فعالیت 371 زنبورستان در شهرستان خدابنده