مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-04اقتصادي

عرضه نسخه برقی خودرو ریرا به بازار ایران


مدیرعامل شرکت جامع تحقیق و توسعه فناوری های خودرو (جتکو)، از رونمایی نسخه برقی ری را در آینده نزدیک خبر داد و گفت: پلتفرم دوگانه این خودرو اولین نمونه پلتفرم خودرو در کشور با قابلیت توسعه مبتنی بر قوای محرکه بنزینی و برقی سازی است.

- مشخصات فنی خودروی برقی داخلی در قیاس با نمونه های جهانی به گفته وی، خودروی تارا با جانمایی 45 کیلو وات-ساعت باتری به حدود 350 کیلومتر پیمایش در سیکل ترکیبی NEDC دست پیدا می کند که به پیمایش خودروهای متداول در محدوده قیمتی و کاربری های عمومی مشابه در سطح جهان بسیار نزدیک است.

محمدقاسمی با اشاره به این که در سایر موارد مانند شیب روی، توان موتور الکتریکی، حداکثر سرعت لحظه ای و شتاب گیری نیز مشخصات خودروی تارای الکتریکی با نمونه های هم رده قابل مقایسه است، اظهار کرد: بسیاری از سازندگان خودروهای الکتریکی در جهان با فناوری های جدید در زیرسیستم های حیاتی مانند باتری و موتور الکتریکی، به مشخصات متفاوت و قابل توجهی دست پیدا کرده اند که شرکت جتکو نیز در پروژه خودروی الکتریکی ری را ، با رویکرد استفاده از فناوری های جدیدتر، فراهم سازی مشخصات بالاتری را هدف گذاری کرده است.

وی با بیان این که در حوزه زیرسیستم ها مانند قوای محرکه، دانش طراحی و توسعه در کشور اختلاف چندانی با سطح جهانی ندارد، خاطرنشان کرد: اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه نسخه برقی خودرو ریرا به بازار ایران

عرضه نسخه برقی خودرو ریرا به بازار ایران