مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 16:322023-09-26سياسي

افزایش پذیرش دانشجویان علوم پزشکی منطقی نیست/ ساخت خوابگاه 600 نفره در کرمان


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: رویه افزایش پذیرش دانشجویان علوم پزشکی منطقی نیست زیرا با جان مردم سر و کار داریم و شوخی بردار نیست و یک تشخیص اشتباه موجب خطرات جبران ناپذیر می شود زیرا افراد باید صلاحیت علمی و اخلاقی داشته باشند.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: رویه افزایش پذیرش دانشجویان علوم پزشکی منطقی نیست زیرا با جان مردم سر و کار داریم و شوخی بردار نیست و یک تشخیص اشتباه موجب خطرات جبران ناپذیر می شود زیرا افراد باید صلاحیت علمی و اخلاقی داشته باشند.

دکترمهدی احمدی نژاد ظهر امروز چهارم مهرماه در نشست خبری به مناسبت آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمان تیپ یک است و متاسفانه 43 درصد خوابگاه های دانشگاه استیجاری است که در ابتدای ورود بنده این خلاء حس می شد.

وی افزود: سال گذشته خوابگاه 600 نفره با 35 درصد پیشرفت را تحویل گرفتیم و اکنون 90 درصد پیشرفت دارد و تا ترم آینده مختص بانوان به بهره برداری خواهد شد رسید.

احمدی نژاد در ادامه بیان کرد: به دانشگاه های علوم پزشکی به اجبار دانشجو داده می شود و در حالی که ما در کرمان ظرفیت 120 نفر را داریم، و این در حالی است که به ما 300 دانشجو داده شده و مشکل زمانی است که این افراد بخواهند وارد حیطه بالینی بشوند، زیرا بیمارستان های ما اصلاً ظرفیت پذیرش این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پذیرش دانشجویان علوم پزشکی منطقی نیست/ ساخت خوابگاه 600 نفره در کرمان

افزایش پذیرش دانشجویان علوم پزشکی منطقی نیست/ ساخت خوابگاه 600 نفره در کرمان