مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:102023-09-27سياسي

تحویل 23 واحد مسکونی به مددجویان در عباس آباد


از مجموع تفاهم نامه ای که با کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان عباس آباد منعقد شد مقرر شد 27و احد مسکونی ساخته و تحویل نیاز مندان شود که تاکنون 23 واحد به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، به مناسبت هفته دفاع مقدس، پروژه های سازندگی و محرومیت زدایی سپاه شهرستان عباس آباد و دو واحد مسکن مددجویی با همکاری گرو ه های جهادی و بسیج و نهاد های حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و بهزیستی با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به بهره برداری رسید.

سردار مسلمی در حاشیه این مراسم گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و با کمک کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، شوراها، دهیاری ها،گروه های جهادی، پایگاه ها و حوزه مقاومت بسیج، دو واحد مسکن به نیازمندان این شهرستان اهدا شد تا شاهد لبخند رضایت بر لبان این عزیزان باشیم.

فرمانده سپاه کربلا افزود: از مجموع تفاهم نامه ای که با کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان عباس آباد منعقد شد مقرر شد 27و احد مسکونی ساخته و تحویل نیاز مندان شود که تاکنون 23 واحد به بهره برداری رسید.

به گفته سردار مسلمی برای دو واحد مسکن که در هفته دفاع مقدس به بهره برداری رسید 825 میلیون تومان و برای 27 واحدی که مقرر شد تحویل نیازمندان شود 11 میلیارد تومان اختصاص یافت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 23 واحد مسکونی به مددجویان در عباس آباد

تحویل 23 واحد مسکونی به مددجویان در عباس آباد