مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 13:352023-09-29اقتصادي

جایگزینی اقتصاد فولادی به جای اقتصاد نفتی


مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: هدف ما در فولاد مبارکه انسان سازی برای ساخت یک ایران آباد است، ایران را با فولاد ایران می سازیم و معتقد به جایگزینی اقتصاد فولادی به جای اقتصاد نفتی هستیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان ظهر امروز در مراسم افتتاح نیروگاه شهید حاج احمد کاظمی شرکت فولاد مبارکه که با حضور رییس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: واحد اول گازی نیروگاه شهید حاج احمد کاظمی شرکت فولاد مبارکه، اولین واحد نیروگاهی کلاس F صنایع در محل مصرف است و بالغ بر 70 درصد تجهیزات این نیروگاه بومی سازی شده است.

وی با بیان اینکه اصفهان خطه حماسه ها است، افزود: اصفهان با 24 هزار شهید 10 درصد از شهدای کشور را در دفاع مقدس تقدیم کرده است و در همه عرصه ها جوانان این استان پیشتاز هستند.

طیب نیا با بیان اینکه فولاد مبارکه با تولید حدود 45 درصد فولاد کشور قطب تولید فولاد ایران است، گفت: فولاد مبارکه به عنوان بزرگ ترین دستاورد صنعتی پس از انقلاب اسلامی مفتخر است به عنوان مولود انقلاب طرح های توسعه ای خود را همواره با نام شهدا افتتاح کند.

این افتتاح ها فتح خرمشهری دیگر در صنعت است مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان با بیان اینکه امروز نیروگاه فولاد مبارکه به نام شهید حاج احمد کاظمی به بهره برداری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزینی اقتصاد فولادی به جای اقتصاد نفتی

جایگزینی اقتصاد فولادی به جای اقتصاد نفتی