مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 18:102023-09-30سياسي

مراسم و محافل حرم حضرت معصومه(س) در هفته وحدت اعلام شد


برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از 8 تا 14 مهر 1402 همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

- ایسنا/قم برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از 8 تا 14 مهر 1402 همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا دوشنبه با قرائت دعای عهد، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری، پنجشنبه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام سعید کارگر و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت الاسلام جعفر واضحی دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا حسنی، یکشنبه و دوشنبه حجت الاسلام والمسلمین عباس تربتی، سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمدرضا طباطبایی نسب و مداحی محمد ریحانی، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا حسنی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد جوادی برگزار می شود.

مراسم بعد از نماز عصر نیز از شنبه و یکشنبه با قرائت زیارت نامه حضرت معصومه سلام الله علیها، دوشنبه با مداحی احمد ولی، سه شنبه با مداحی سیدجواد میرجعفری و چهارشنبه و پن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم و محافل حرم حضرت معصومه(س) در هفته وحدت اعلام شد

مراسم و محافل حرم حضرت معصومه(س) در هفته وحدت اعلام شد