مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 00:202023-10-10سياسي

دستور ویژه محسنی اژه ای برای تسریع در معرفی مقصرین حادثه مرگبار معدن طزره


رییس کل دادگستری استان سمنان از دستور ویژه محسنی اژه ای در خصوص تسریع در شناسایی مقصرین حادثه معدن طزره که منجر به مرگ تعدادی از معدنکاران این معدن شد، - ایسنا/سمنان رییس کل دادگستری استان سمنان از دستور ویژه محسنی اژه ای در خصوص تسریع در شناسایی مقصرین حادثه معدن طزره که منجر به مرگ تعدادی از معدنکاران این معدن شد، خبر داد.

محمدجعفر عبدالهی شامگاه 18 مهرماه در پی دستور رییس قوه قضاییه مبنی پیگیری پرونده حادثه معدن طزره دامغان، در حاشیه بازدید از این معدن که با حضور محمدتقی گلی دادستان مرکز استان و مسئولان قضایی و اجرایی شهرستان دامغان برگزار شد، ضمن تشریح آخرین اقدامات در خصوص این پرونده جان باختن تعدادی از معدنکاران این معدن اظهار کرد: روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قضایی دستور تسریع در تعیین مقصرین حادثه معدن طزره دامغان را صادر کرد.

وی ادامه داد: در راستای دستور رییس قوه قضاییه،ضمن بازدید میدانی از معدن طزره و پیگیری مجدد این حادثه با خانواده های جان باختگان دیدار و آخرین اقدامات قضایی انجام شده برای آنها تشریح شد.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: با دعوت از هیئت سه نفره کارشناسان حوادث ناشی از کار منتخب در این پرونده ضمن بازدید میدانی و استماع ابهامات، علل تأخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه محسنی اژه ای برای تسریع در معرفی مقصرین حادثه مرگبار معدن طزره

دستور ویژه محسنی اژه ای برای تسریع در معرفی مقصرین حادثه مرگبار معدن طزره