مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-17سياسي

آیت الله سعیدی: تفاوت های فردی نباید موجب جدایی میان جامعه شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در نشست ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: اگر افرادی که وظیفه و مسئولیت دارند کارشان را درست انجام دهند جلوی بسیاری از کارهای خارج از چارچوب گرفته می شود.

وی با تأکید بر اینکه کسالت، کندی، کم کاری و بی انگیزگی برخی مسئولان در امربه معروف باعث می شود که حرکت های خارج از ضابطه و چارچوب شکل بگیرد، افزود: باید از افرادی که دغدغه دارند و اهل عمل هستند در جمع های خودتان دعوت کنید تا حرفشان را بزنند و در امور مشارکت کنند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه ما باید بپذیریم که امت واحده هستیم و قدر هم را بدانیم، تصریح کرد: ما باید تفاوت های افراد را بپذیریم و این هنر را داشته باشیم که همه را گردهم جمع کنیم و طرد نکنیم.

وی با بیان اینکه برخی اصلاً در کلام و رفتارشان نرم خویی وجود ندارد و عصبانی هستند، ادامه داد: باید دل های خود را نرم کنیم و حتی در برخورد با فساد باهدف هدایت مفسدان کاری کنیم که به دامن جامعه برگردند.

سعیدی با تاکید بر پرهیز از موازی کاری و افزایش همکاری نهادهای مسئول در امربه معروف و نهی ازمنکر گفت: باید قدر مسؤولان متعهد و متخصص خود را بدانیم؛ زیرا اگر قدرشان را ندانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: تفاوت های فردی نباید موجب جدایی میان جامعه شود

آیت الله سعیدی: تفاوت های فردی نباید موجب جدایی میان جامعه شود