مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 21:012023-10-19سياسي

بزرگداشت شهدای غزه با حضور آیت الله مکارم شیرازی در قم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم بزرگداشت شهدای غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی با حضور آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعیان پنج شنبه 27 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حوزه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزار شد.

در این مراسم جمعی از اساتید و مسوولان حوزوی، طلاب و روحانیان، خالد قدومی نماینده حماس در جمهوری اسلامی ایران و ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران، سید محمد آقامیری استاندار قم و احمد امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی شرکت داشته و هم دردی خود با مردم مظلوم غزه را ابراز کردند.

قدومی طی سخنانی با اشاره به اهمیت طوفان الاقصی گفت: طوفان الاقصی به لطف خدا به آزادی فلسطین منجر می شود و مقاومت فلسطین کشورهایی از جمله آمریکا و انگلیس را شریک در جرایم صهیونیست ها می داند.

شرکت کنندگان در این مراسم با شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا جنایت های ددمنشانه رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر در غزه را اعلام کردند.

طلاب که برخی از آن ها لباس رزم نظامی بر تن داشتند آمادگی خود را برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعزام به غزه اعلام کردند.

قرائت آیاتی از قرآن کریم، شعرخوانی حماسی یکی از شاعران برجسته کشور و روضه خوانی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت از دیگر برنامه های این مراسم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت شهدای غزه با حضور آیت الله مکارم شیرازی در قم

بزرگداشت شهدای غزه با حضور آیت الله مکارم شیرازی در قم