مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 15:402023-09-28اقتصادي

سرمایه گذاری 2500 میلیارد تومانی در معدن طلای قلقله سقز


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: بهره برداری از معدن طلای قلقله سقز به عنوان یکی از پروژه های پیشران استان، نیازمند سرمایه گذاری 2 هزار و 500 میلیارد تومانی است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: بهره برداری از معدن طلای قلقله سقز به عنوان یکی از پروژه های پیشران استان، نیازمند سرمایه گذاری 2 هزار و 500 میلیارد تومانی است.

بختیار خلیقی شامگاە روز گذشتە در کارگروه رفع مشکلات معدن طلای قلقله سقز (شرکت توسعه معادن طلا کردستان)، اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه شرکت توسعه طلای کردستان در سقز در تیر ماه سال 1401 حسب دستور استاندار آغاز شد.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک از این پروژه بازدید به عمل می آید، عنوان کرد: کارگروهی جهت شناسایی و رفع مشکلات پیش روی اجرای این پروژه تشکیل شده تا پس از بررسی مشکلات، در خصوص رفع آن ها تصمیم گیری شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان به سرمایه گذاری شرکت شستا در این پروژه اشاره کرد و افزود: برای ساخت کارخانه و معدن قلقله سقز انتظار می رود دستگاه های مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

خلیقی ادامه داد: همچنین انتظار می رود شرکت شستا برای سرمایه گذاری در پروژه های تولیدی، صنعتی و معدنی در دیگر شهرستان ها ورود کرده، تا شاهد توسعه و تحول در استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 2500 میلیارد تومانی در معدن طلای قلقله سقز

سرمایه گذاری 2500 میلیارد تومانی در معدن طلای قلقله سقز