مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-01سياسي

آزادسازی 60 هزار متر مربع از حریم و بستر رودخانه اناربار گلپایگان


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: 60 هزار متر مربع از زمین های حریم و بستر رودخانه اناربار از توابع شهرستان گلپایگان که به شکل غیر قانونی تصرف شده بود با دستور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان آزادسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت الاسلام اسدالله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان اظهار داشت: در نتیجه بررسی های به عمل آمده و نیز اطلاعات و گزارشات واصله در خصوص تصرف غیر قانونی بخش گسترده ای از زمین های حریم و بستر رودخانه اناربار شهرستان گلپایگان توسط برخی افراد از طریق احداث اتاقک و فنس کشی، مراتب در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان قرار گرفت.

  وی افزود: پس از انجام تحقیقات مقدماتی و سیر مراحل قانونی و با عنایت به مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و درخواست های مردمی دستور تخریب تمام این مستحدثات صادر و عملیات آزادسازی در 60 هزار متر مربع از اراضی حریم و بستر رودخانه انجام شد.

جعفری با هشدار به افرادی که اقدام به تجاوز به اراضی ملی می کنند، تاکید کرد: دستگاه قضایی همواره با رصد مداوم بر اقدامات خلاف قانون توسط برخی اشخاص، چنانچه با مسائل مشابه روبرو شود برخورد قانونی و قاطع را در دستور کار قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 60 هزار متر مربع از حریم و بستر رودخانه اناربار گلپایگان

آزادسازی 60 هزار متر مربع از حریم و بستر رودخانه اناربار گلپایگان