مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-08سياسي

انجام کار تیمی نتیجه مطلوب تری دارد


سرپرست جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: در این نهاد انقلابی تلاش می شود ارتباط صنعت و دانشگاه قوی تر شده و با پرورش استعدادها، به نیازمندی های جامعه در این عرصه پاسخ داده شود.

- ایسنا/زنجان سرپرست جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: در این نهاد انقلابی تلاش می شود ارتباط صنعت و دانشگاه قوی تر شده و با پرورش استعدادها، به نیازمندی های جامعه در این عرصه پاسخ داده شود.

طاهر یوسفی امیری شامگاه دیروز (15 مهرماه) در دیدار با رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، با اشاره به توانمندی های موجود در جهاددانشگاهی زنجان، استفاده از ظرفیت متقابل را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: نتیجه کار تیمی و بهره مندی از ظرفیت های فی مابین قطعاً عملکرد مطلوب تری را به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در نهادی همچون جهاددانشگاهی تلاش شده است تا با بهره مندی از توان نیروهای جوان شرایط برای انجام امور فراهم شود و در این مسیر قطعاً بهره مندی از ظرفیت های بین بخش می تواند کارساز باشد و آماده هستیم در این رابطه با بخش های مختلف استان همکاری داشته باشیم.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه زمینه برای استفاده از پتانسیل نخبگان و استعدادهای برتر استان فراهم است، تصریح کرد: به هر میزان که به این استعدادها توجه کرده و در صدد رشد آن ها برآییم، به همان میزان قادر خواهیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام کار تیمی نتیجه مطلوب تری دارد

انجام کار تیمی نتیجه مطلوب تری دارد