مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 18:202023-10-11سياسي

روحیه صبر و آزاداندیشی از ویژگی های جریان حق است


خداوند به نیروهای جریان حق، روحیه صبر و استقامت و آزاداندیشی می آموزد در حالی که جریان باطل می خواهد افراد متکی به غرب باشند.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه فردوس اظهار کرد: خداوند به نیروهای جریان حق، روحیه صبر و استقامت و آزاداندیشی می آموزد در حالی که جریان باطل می خواهد افراد متکی به غرب باشند.

حجت الاسلام محمد شاکری، امروز، چهارشنبه 19 مهر در اجتماع بزرگ حوزویان خراسان جنوبی که در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد با اشاره به 2 جریان همیشگی حق و باطل در تاریخ گفت: جریان باطل همواره به دنبال این بوده تا جامعه ای مملو از ظلمت و تفرقه را به وجود آورد چرا که منافع آن در گرو ظلمت و تاریکی، جنگ و خونریزی است اما جریان حق، نورانی کردن جامعه و به تکامل رساندن انسان را دنبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: امیدواریم روزی برسد که غده سرطانی رژیم صهیونیستی به کلی از نقشه جهان محو و صلح و صفا در سرزمین فلسطین حاکم شود.

امام جمعه فردوس بیان کرد: همچنین در جریان حق، برقراری صلح و صفا، برادری و اخوت و زندگی انسان گونه مد نظر است اما جریان باطل از روش های تهدید و تفرقه برای رسیدن به منافع خود استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه صبر و آزاداندیشی از ویژگی های جریان حق است

روحیه صبر و آزاداندیشی از ویژگی های جریان حق است