مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-22دانش

نشست «روش های ادبی علامه حسن زاده آملی در تفسیر» برگزار می شود


انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه جهرم، نشست ادبی «روش های ادبی علامه حسن زاده آملی در تفسیر» را برای عموم دانشجویان برگزار می کند.

- نشست روش های ادبی علامه حسن زاده آملی در تفسیر برگزار می شود انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه جهرم، نشست ادبی روش های ادبی علامه حسن زاده آملی در تفسیر را برای عموم دانشجویان برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این نشست بر اساس تفسیر هزار و یک کلمه نوشته علامه حسن زاده آملی، 30 مهر ماه ساعت 11، با تدریس دکتر محبوبه خوش نیت ـ دانشجوی دکتری علوم قرآنی و حدیث و مدرس جلسات تفسیر قرآن و حدیث، در سالن شهید سلیمانی دانشگاه جهرم برگزار می شود.

در این برنامه ادبی ـ قرآنی درخصوص آرایه های بدیعی و بیانی، بلاغت و شیوه های بیان علامه حسن زاده آملی در تفسیر قرآن بر مبنای تفسیر یادشده سخن گفته خواهد شد.

مجموعه هفت جلدی هزار و یک کلمه از آیت الله حسن‏ زاده آملی، حاوی نکته‏ های فراوانی در زمینه های گوناگونِ اخلاق و عرفان، کلام و فلسفه، تفسیر و حدیث، هیئت و نجوم و دیگر دانش ها است که قلم شیوا و بیانِ رسا و گاه خاطره گونه آن، به جذابیت این اثر افزوده است.

این نشست به صورت زنده از صفحه انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی به نشانی adabiyat_ju99@ پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «روش های ادبی علامه حسن زاده آملی در تفسیر» برگزار می شود

نشست «روش های ادبی علامه حسن زاده آملی در تفسیر» برگزار می شود