مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 22:052023-09-25ورزشي

کشف گورستان 1000 ساله کودکان مومیایی در پرو


این گورستان تاریخی به طور اتفاقی پس از حفاری کارگران شرکت گاز در ناحیه کارابایلو کشور پرو کشف و در آن بقایای پیکر چند نوزاد و کودک پیدا شد.

- مراسم ختم مادر مجید مجیدی با حضور هنرمندان و سیاستمداران ؛ از محسن تنابنده و سعید روستایی تا جهانگیری ، محمدعلی زم ، زاکانی ، حسن آقامیری ، شریعتمداری و .

(عکس) نامه سرگشاده عباس عبدی به شورای نگهبان : این موارد را نوشتم تا بعدها مورد سوال قرار نگیرم که مگر مرده بودی که سکوت کردی! هفته اول جنگ در خبرها؛ توقع کره شمالی در قبال حمایت از ایران: قطع رابطه با کره جنوبی/ هر تانک عراقی یک میلیون پوند، هر پوند 15 تومان/ ایران به سمت تک حزبی و رادیکالیسم نمی رود/ نوبت رقص شتر هم خواهد رسید وضعیت وخیم ارامنه قره باغ پس از حمله ارتش جمهوری آذربایجان چهره مجری زن معروف تلویزیون در کودکی ؛ روز اول مدرسه (عکس) خروج اولین گروه از مردم ارمنی قره باغ به سمت ارمنستان (+ عکس ) / کودتا در ایروان خنثی شد رییس سازمان محیط زیست: خودرو های وارداتی حداکثر 5 سال عمر خواهند داشت ویتامینی که در پاییز و زمستان نباید فراموش شود زمین فوتبال هکنی مارشز ؛ از مهم ترین لوکیشن های فوتبال آماتور جهان (+عکس) ماتادور ؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف گورستان 1000 ساله کودکان مومیایی در پرو

کشف گورستان 1000 ساله کودکان مومیایی در پرو