مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-08اجتماعي

بسیاری از والدین موفق به تامین سرویس مدارس نشده اند


امسال وضعیت سرویس مراتب نسبت به سال گذشته بهتر است اما هنوز بسیاری از والدین هنوز موفق به تامین سرویس برای فرزندان خود نشده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی بعد از ظهر امروز در شورای ترافیک شهرستان اظهار کرد: صرفا خودروهای دارای برچسب سرویس مدارس مجاز به سرویس دهی به دانش آموزان هستند که اولیا و مدیران مدارس باید به این موضوع توجه داشته باشند.

وی افزود: شهرداری مجوز و برچسب های خودروهای ویژه سرویس مدارس را صادر کرده و موظف است با همکاری پلیس بر این موضوع نظارت داشته باشد تا شاهد فعالیت خودروهای مجاز و قانونمند باشیم.

فرماندار همدان تصریح کرد: ما منکر زحمات انجام شده برای سرویس مدارس نیستیم ضمن اینکه امسال وضعیت به مراتب نسبت به سال گذشته بهتر است اما همچنان بسیاری از والدین هنوز موفق به تامین سرویس برای فرزندان خود نشده اند و ناوگان حمل و نقل برای دانش آموزان مناسب نیست.

وی با اشاره به فعالیت 150 دستگاه تاکسی و تعداد قابل توجهی خودروی شخصی که با هماهنگی مدیران و اولیا مدارس مشغول سرویس دهی به دانش آموزان هستند گفت: از طریق پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری چند دستگاه خودرو برای سرویس مدارس تامین شده است؟  مخفی افزود: استفاده از پیمانکاران واجد شرایط انتخاب شده توسط شهرداری برای سرویس مدارس مستلزم افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از والدین موفق به تامین سرویس مدارس نشده اند

بسیاری از والدین موفق به تامین سرویس مدارس نشده اند