مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 18:502023-09-23سياسي

دفاع مقدس مجموعه در هم تنیده ای از جلوه های جلال یک ملت است


دفاع هشت ساله ملت مجاهد و مقاوم ایران مجموعه در هم تنیده ای از عظمت ها و جلوه های جلال و جمالی است که یک ملت می تواند در نمایشگاه زندگی تاریخی خود به نمایش بگذارد و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه نام و یاد مجاهدت این ملت خصوصاً شهیدان عزیز را کم فروغ سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه جبهه پایداری به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم سلام و رحمت خدا بر ارواح طیبه ی شهدا، خصوصاً شهیدان دفاع مقدس که با نثار خون خود، عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و خواری و ذلت را نصیب دشمنان این مرز و بوم کردند.

صلوات و سلام خدا بر شاهد شهیدان و امام مجاهدان و اسوه و مقتدای صالحان و رفعت بخش کلمه پیامبران، حضرت امام خمینی (قدّس ا لله سرّه و اعلی ا لله کلمته) که آتش خشم مستضعفان را بر خیمه کفر، الحاد، ظلم و استکبار جهانی افکند و ارکان سلطه مستکبران را متزلزل ساخت.

با گذشت بیش از چهل سال از آغاز جنگ تحمیلی به جرأت می توان گفت که از وحشیانه ترین حلقه های توطئه دشمنان که براساس نقشه های شیطانی و شوم، برای نابودی اساس اسلام طراحی شده بود، هجوم وسیع نظامی و شروع جنگی بود که دشمن با استفاده از جاه طلبی و غرور حکام بعثی عراق طراحی کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس مجموعه در هم تنیده ای از جلوه های جلال یک ملت است

دفاع مقدس مجموعه در هم تنیده ای از جلوه های جلال یک ملت است