مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-07سياسي

احزابی که تهدید به تحریم انتخابات می کنند ذات خود را نفی کرده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، منوچهر متکی در اجلاسیه پارلمان شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان که در سالن آمفی تئاتر هلال احمر لرستان برگزار شد، اظهار داشت: طراحی دشمن برای تحریم انتخابات و کاهش مشارکت و ضربه زدن به کشور است.

ناآرامی های سال گذشته نیز با همین هدف انجام شد.

وی افزود: آمریکایی ها در بحبوحه حوادث سال گذشته همه ظرفیت های پیدا و پنهان خود را پای کار آوردند و بنای آنها بر این بود که شرایط پارسال، از مهر تا اسفند امسال نیز ادامه پیدا کند.

رییس خانه احزاب ایران در ادامه گفت: اعجاز مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته پیغام بزرگی برای دشمن داشت و اولین پیغام را رییس جمهوری فرانسه گرفت که جلو آمد و مابقی هم یواش یواش جلو آمدند.

متکی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط موجود همه باید برای برگزاری انتخاباتی پر شور کمک و تلاش کنند، اظهار داشت: ما باید میانگین حضور مردم در انتخابات را بالا ببریم و احزاب، شخصیت ها و گروه ها همه در این راستا نقش دارند و باید آن را ایفا کنند.

وی یادآور شد: ما در خانه احزاب اعلام کردیم که از حضور سلیقه های مختلف در انتخابات حمایت می کنیم.

متکی با اشاره به برخی اظهارنظرها در خصوص دوری از انتخابات در صورت عدم تایید صلاحیت کاندیداها، عنوان کرد: کسانی هستند که به دلیل پرونده هایی که دارند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزابی که تهدید به تحریم انتخابات می کنند ذات خود را نفی کرده اند

احزابی که تهدید به تحریم انتخابات می کنند ذات خود را نفی کرده اند