مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 18:202023-10-02سياسي

راه اندازی باغات بانوان با عنوان « مهربانو» در شیراز


رییس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه بانوان شهر در حوزه توانمندسازی و سلامت نیاز به فضاهای اختصاصی بیشتری دارند، - ایسنا/فارس رییس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه بانوان شهر در حوزه توانمندسازی و سلامت نیاز به فضاهای اختصاصی بیشتری دارند، راه اندازی باغات بانوان را تلاشی در این راستا عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افسانه خواست خدایی امروز، 10 مهرماه در آیین بازگشایی باغ بانوان تحت عنوان مهربانو در منطقه 11 شهرداری شیراز تصریح کرد: افتتاح باغات بانوان در مناطق یازده گانه شهرداری گامی بلند در جهت نشاط افزایی، ارتقاء سلامت و بانوان در مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه طرح هر منطقه شهرداری یک باغ بانوان با پیشنهاد کمیته خانواده و بانوان و تصویب شورای اسلامی شهر در یازده منطقه شهرداری در حال اجرا است، افزود: تلاش می کنیم تا با ایجاد فضاهای اختصاصی برای بانوان و مادران خانواده به همراه کودکانشان فضای مطلوبی را با دسترسی مناسب برای آن ها در مناطق ایجاد کنیم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد: یکی از مطالبات شهروندان ایجاد فضاهای تفریحی مناسب با دسترسی مناسب است و امروز با سیاستگذاری شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری در این راستا اقداماتی در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی باغات بانوان با عنوان « مهربانو» در شیراز

راه اندازی باغات بانوان با عنوان « مهربانو» در شیراز